کتابخانه عمومی آیت الله احمدی شهرکرد
کتابخانه عمومی آیت الله احمدی شهرکرد

کتابخانه عمومی آیت الله احمدی شهرکرد

جستجو موضوعی در سامانه کتابخانه های عمومی

نهاد کتابخانه های عمومی با داشتن بیش از 3000 کتابخانه و دو میلیون عضو در کل کشور بزرگترین مرجع خدمات رسانی در حوزه کتاب و کتابداری در ایران می باشد.

با کمک جستجو موضوعی کتاب  می توانید فهرست تمام کتابهای مرتبط با موضوع مورد نظر خود را  کتابخانه های عمومی شهر و یا استان خود را مشاهده کنید.

 می توانید ادرس دقیق آنها را از روی نقشه موقعیت یابی کنید و از نحوه رسیدن به محل موردنظر مطلع شوید. 

شما  می توانید در هر مکانی کتاب، نشریه و ... موردنظر خود را جستجو کنید و از وجود این منابع در کتابخانه قبل از مراجعه به آن اطمینان حاصل نمایید. 

حتی می توانید این منابع را قبل از رسیدن به کتابخانه رزرو نمایید تا به محض رسیدن به محل، توسط کتابدار تحویلتان شود.

می توانید از تازه ترین کتبی که به مخزن کتابخانه ها اضافه شده، اطلاع پیدا کنید.



بعد از انتخاب  موضوع  تمامی کتابهای که با موضوع مورد نظر شما مرتبط است را می توانید مشاهده کنید .


و از میان نتایج به دست آمده کتاب مورد نظر خود را پیدا کنید.

 


با نصب این اپلیکیشن قادر خواهید بودن با توجه به علاقه مندی های خود، از کتبی که تازه منتشر شده و برای کتابخانه ها ارسال شده، آگاهی یابید و آنها را امانت بگیرید.

این اپلیکیشن به صورت رایگان دراختیار عموم افراد جامعه می باشد و هرکس می تواند با نصب آن به خدمات و اخبار نهاد کتابخانه های عمومی کشور دسترسی داشته باشد.

لینک دانلود اپلیکیشن(اندروید)

https://cafebazaar.ir/app/com.sibnegar.nahadlibrary/?l=fa



اینفو گرافی امام زمان (عج)

من به آمار زمین مشکوکم

اگر این سطح پراز آدمهاست

پس چرا مهدی زهرا تنهاست....؟! 

ظهور و قیام امام مهدی

در کتاب ظهور و قیام امام‌ مهدی (عج) و زمینه‌سازان آن، روایات از آغاز قیام امام عصر (عج) از مکه تا برپایی حکومت کریمه را به تصویر کشیده‌اند. این روایات به گونه‌ای انتخاب شده‌اند که موارد تکراری در آن وجود ندارد و خواننده با خواندن همان مقدار حدیث به اطلاعاتی گسترده درباره این بخش از تاریخ زندگی بشر دست خواهد یافت.

دورانی سخت و پر آزمایش و فتنه که غالبا در کتاب‌های مهدوی از قلم می‌افتد؛ در حالی که نقشی تعیین کننده در ثبات جایگاه افراد در لشکر حضرت خاتم الاوصیاء (ع) یا لشکر دشمنان ایشان دارد. در این دوران (یعنی بین قیام تا برپایی حکومت) است که درهای توبه بسته می‌شود و افراد با ایمانی که پیش از آن کسب کرده بودند، صف خود را انتخاب می‌کنند. بنابراین خواندن وقایع پیش‌رو در این دوران، حائز اهمیت بسیاری است.

بحث درباره ظهور و قیام امام زمان (ع) یکی از موضوعات بسیار جذاب و امیدبخش برای مسلمانان، بلکه برای همه مستضعفان جهان است، در این باره روایات بسیاری از پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار (ع) نقل شده‌اند که شامل تمام دقایق و وقایع پیش از ظهور و زمان ظهور و قیام آن سرور عزیز و منجی موعود است.

کتاب ظهور و قیام امام‌ مهدی (عج) و زمینه‌سازان آن «بشارت به ظهور مبارک مصلح عالم» قلب آدمی را لبریز از وجد و اشتیاق فراوان برای وصال به آن بی‌نظیر عزیز می‌نماید.

ارسالی از الهام خلیلیان کتابدار کتابخانه